"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 19 marca 2015

czwartkowe...








wieczorne udeptywanie chodników. Temperatura plusowa. Niby ciepło, ale wiatr lodowaty zwłaszcza w rejonie glinianek po wyrobiskach byłych cegielni. Dlatego w połowie trasy żałowałem, że nie zabrałem cienkich rękawiczek;( Przyśpieszałem, zwalniałem... Jakoś nie mogłem dzisiaj utrzymać równego tempa:( Zrobiłem rekonesans dwóch miejsc, które już dawno zamierzałem odwiedzić:)
Ruch uliczny znikomy, biegaczy zero, cisza spokój...
Tak pomyślałem tuż przed końcem treningu i znów sprawdziło się: "nie chwal dnia przed zachodem słońca" Za *Loretą* jakiś niegrzeczny burek niezważający na histeryczne wołanie swojego pana dawajże z zębiskami na moje łydki. Chapnąłby mnie jak nic! Uff... Na szczęście opanowałem w przypadku zagrożenia rozrzucanie "kopyt" na boki niczym koń hi,hi... i poczułem tylko lekki kontakt buta z psią mordą. Co prawda leciał z mną jeszcze kawałek, ale już zachowując bezpieczny dystans. Właściciel nadal wydzierał się na próżno, bo jego pupil i tak miał go w głębokim poważaniu;)
Piętnaście i pół kilometra "po ciemaku" lekko przewiany;) lecz jak zawsze po bieganiu w dobrym nastroju nawadniam się moim  ulubionym złocistym izotonikiem pilsner urquell he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13