"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 22 marca 2015

Biegania nie było...

dzisiaj;( Ale jestem usprawiedliwiony hi,hi... bo wspólnie z Kariną i Andrzejem reprezentowaliśmy Zmorsowanych na Zlocie Morsów w Zawierciu:) Fajnie było! fotorelacje z tej imprezy można zobaczyć na zmorsowani.blogspot.com
No dobra przyznaję pareset metrów przed i po kąpieli przetuptałem he,he... Ale to tak, żeby nie wyjść z wprawy;) więc się nie liczy. Tym razem rozgrzewka była stacjonarna przy muzyce:)

Jutro cotygodniowa porcja gimnastyki, więc buty biegowe lenią się do wtorku;)

3 komentarze:

  1. Dwa dni bez biegania!? No, ładne rozpasanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bartek to już nawet nie rozpasanie ;) ale wpadka na całej linii, bo dziś znowu nie wyszedłem:( Ostatnio wtorki mam pechowe;) Trzy dni... w wojsku to nazywało się już urlop he,he...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj już pewnie po bieganiu :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13