"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 15 grudnia 2014

"Rurowanie"...

w środę, więc od jutra ścisły post, a nawet więcej... ;( Zatem w myśl zasady: "co masz zrobić jutro zrób dzisiaj";) rano 'dwa w jednym'. Szesnaście kilometrów na trasach po"Bałtyku" i Bialskiej, ale *pod prąd*. Zawsze za Sanktuarium Krwi Chrystusa biegamy zgodnie z ruchem wskazówek zegarka to dziś sobie odmieniłem:)
Po dniu wolnym, szczególnie po niedzieli początek jest trudny;) Nogi jakieś zastane, oddech nierówny i dopiero po mniej więcej godzinie kiedy wszystko zaczyna współgrać wychodzi takie kapitalne bieganie jakie lubię najbardziej:)
Na koniec fotka z dedykacją dla Marka;)
W moim konkursie na aktywność i frekwencję na rozpoczęcie tygodnia trzy zero dla kijarzy czyt. maszerek nw;) Biegacze w poniedziałek niestety nie dopisali:(
Za to dla mnie pogoda wymarzona na bieganie:) Temperatura sześć kresek na plusie, pochmurno bez opadów i lekki wiatr. Prawdę mówiąc gdy przyszło kończyć kusiło mnie trochę jeszcze zboczyć, lecz niestety czas mnie goni, a nie ja jego hi,hi...
_____________________________________________________________
"Samotność jest domeną silnych ludzi. Słabi zawsze trzymają się w grupie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13