"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Pierwszy lód...

w tym sezonie pojawił się dzisiejszej nocy na kanale "La Manche" w naszym parku "Lisiniec";)
Temperatury: otoczenia - 4 i +5 wody w "Pacyfiku" lecz odczuwalna przy silnym lodowatym wietrze zapewne dużo niższa. Palce u dłoni grabieją w zimnej wodzie i niestety trudno potem obsługiwać dotykowy ekran w telefonie:(  Dlatego fotka z cienką "szybką" lodową, którą chciałem udokumentować niezbyt wyraźna:(

Chłód i przeszywający wiatr skutecznie odstraszył dzisiaj nie tylko biegaczy, "kijarzy"nw, ale również zwykłych spacerowiczów i nawet wędkarzy:( Wiatr hula po pustej ścieżce rekreacyjnej i tylko kaczki moczą kupry w wodzie albo przechadzają się po cieniutkiej warstwie lodu.

Po dwóch dniach laby najpierw kółeczko dookoła glinianek, żeby sprawdzić, czy nie zapomniałem szybszego przebierania nogami he,he... Później za przykładem kaczek:) moczenie tyłka w zimnej wodzie i kolejne kółko na rozgrzewkę. Razem sześć kilometrów. Dokładnie równe  6,00 km wg wskazań endo:)

Po długiej przerwie od kwietnia "przeprosiłem" z moimi Magnumami. Do tej pory zrobiłem w nich sto osiemdziesiąt kilometrów, ale nadal są twarde i sztywne:( W zeszłym roku obrobiły mi piętę, która potem się zapaprała i nie mogłem przez miesiąc wyleczyć:( Postaram się jeszcze raz dopasować do nich moje stopy, bo cały czas maraton komandosa siedzi mi w głowie hi,hi...
Zastanawiałem się nad tegorocznym, ale jeszcze odpuściłem. Zobaczę jak tej zimy taktyczne glany "zeszmacę" to w przyszłym roku pobiegnę:) Na razie przeglądając wyniki i foty z ostatniej edycji  trenuję mentalnie:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13