"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 2 grudnia 2014

Niespodziewałem się...

dzisiaj podczas porannych "wygibasów" wieczornego biegania. W dodatku w świetnym towarzystwie Moniki:) Cotygodniowa dawka, czyli dwie godziny gimnastyki to stała porcja ćwiczeń w każdym tygodniu. Zazwyczaj ćwiczę w dniu wolnym od biegania,  lub gimnastykę traktuję jako przerywnik w treningu biegowym. Dziś jednak kiedy pojawiła się możliwość skorzystania z dereptanych pogaduch z radością z tej szansy skorzystałem:) Trzynaście kilometrów na liczniku w doborowym towarzystwie przeleciało nie wiadomo kiedy;) Dziękuję Monika!
Mróz mniejszy, ale mnie bardziej przeszkadza wiatr:( Zawsze kiedy w oczy wieje podczas biegania płaczę:) Monia podsunęła mi pomysł, że są okulary z wymiennymi szkłami. Jedne przeciwsłoneczne, drugie żółte rozjaśniające i przezroczyste. Widziałem kiedyś takie komplety w L..u i muszę chyba sobie sprawić, żeby chronić nadwrażliwe spojówki.

 

2 komentarze:

  1. Okularów do biegania jest cała masa, najróżniejszych typów. Na zimę dobrze jest sprawić sobie takie, których szybki nie parują, bo może się to stać problemem. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za info :) problemem myślę może być cena :( Odkąd bieganie stało się modne wszyscy chcą na biegaczu zarobić ;(

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13