"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


środa, 3 grudnia 2014

Na lodzie...

stanąłem po raz pierwszy w tym sezonie;) Temperatura powietrza około zera i chociaż woda o pięć kresek cieplejsza to po ostatnich spadkach temperatury w niektórych miejscach pojawił się lód:) Po cegielniane doły "Adriatyk, Pacyfik i Bałtyk" mają różną głębokość i bardzo nierówne dno. Dlatego nawet latem w wielu miejscach odczuwa się zimne prądy. Najszybciej zamarza kanał łączący "Bałtyk" i "Adriatyk" Potem oba te doły i na końcu najgłębszy "Pacyfik". Po upalnym lecie woda w gliniankach długo "trzyma ciepło". Z kolei gdy wystygnie to pomimo temperatur plusowych utrzymuje się lodową pokrywę.

Po wczorajszym wieczornym bieganiu z Monią zrobiłem tylko trzykilometrową pętelkę na rozgrzewkę i chlup do wody;)
Po śladach widziałem, że nie byłem pierwszy, bo Ktoś morsował już wcześniej? Może po bieganiu podobnie modne staną się kąpiele w zimnej wodzie? he,he... Za bardzo chyba na to nie ma co liczyć, bo jednak większość jest ciepłolubna hi,hi... Z drugiej strony "hardcorów" nie brakuje. Nad naszym kanałem "La Manche" Ktoś koczuje pod namiotem od lata!!!

Po kąpieli ponownie trzy kaemy i powrót z dorobkiem sześciu kilometrów.
Aha, zapomniałbym o rywalizacji biegacze vs kijarze! Dwa zero dla "Naszych"  Para biegaczy, a maszerów brak ;(
*sorki za jakość fotek, ale po kąpieli zimne paluchy nie nadają się do dotykowego ekranu:(  
 

1 komentarz:

  1. o, też dzisiaj widziałam pierwszą w tym roku lodową pokrywę!:) z tym, że nie ja po niej chodziłam (na szczęście ;)), tylko miejskie kaczki:)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13