"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 12 grudnia 2014

Huśtawka pogodowa ...

trwa w najlepsze. Przedwczoraj morsowałem przy temperaturze otoczenia -5, dzisiaj jedna kreska na plusie:( Tylko woda ma wciąż cztery stopnie powyżej zera. Za to zaczynawiać jakaś "Aleksandra" he,he... Rozdmuchała nawet satelity, bo GPS dziś znów "biegał sobie", a ja sobie;(
W tym tygodniu co wyjście to robię siedem kilometrów:( Jutro wypadałoby przerwać tę passę na Bialskiej, bo w tym tygodniu na liczniku ... jedynie dwadzieścia jeden kilometrów.
Temperatura plusowa, ale biegaczy, maszerów, spacerowiczów i wędkarzy wietrzna aura wystraszyła:( Za to moim kąpielisku inwazja kolorowych kaczek hi,hi...
Środowa kąpiel przy lekkim mrozie była fajniejsza, ale "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma";)  *Stały Obserwator* z którym ostatnio ucinam sobie pogawędkę siedząc w wodzie na moją propozycję, żeby zaaplikował sobie krioterapię "dla ubogich" jeszcze nie wie jak bardzo chciałby morsować cha,cha... Na razie uważa, że gdyby wszedł do wody to o własnych siłach z niej by nie wyszedł;( Lecz jeśli będzie nadal regularnie przychodził mi towarzyszyć to kto wie?
Ciekawe jaka może być różnica temperatur wody tuż pod lustrem i przy dnie? Zastanawiam się, bo ostatnio najszybciej uczucie zimna dotyka moich stóp:( może zrobię taki pomiar po niedzieli?
Na koniec ja i kaczki w kąpieli;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13