"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 3 listopada 2014

Przekręcił się...

dzisiaj po treningu licznik przebiegniętych kilometrów i z przodu wskoczyła trójka;) Do tej pory tylko raz w 2012 roku udało mi się przekroczyć pułap trzech tysięcy i to nieznacznie o jedyne czternaście kilometrów;)

Pogoda dziś jak na listopad fantastyczna osiem stopni ciepła, słońce, lekki wiaterek i zapewne biomet korzystny, bo biegało mi się rewelacyjnie:) Zrobiłem szesnaście kilometrów na luzie i w końcówce nogi tak niosły, że przykro było wracać;(

Rewelacyjnie biega się w parku Lisiniec tam gdzie ścieżki przykrywa gruba warstwa wielobarwnych, suchych, szeleszczących liści:) Istnieje co prawda niebezpieczeństwo trafienia w niewidoczną pod liściami dziurę. Co niestety mi się przydarzyło:( Lecz jak to mówią miałem 'szczęście w nieszczęściu' i nawet "wybroniłem" się przed upadkiem hi,hi..

Znowu tekst w trakcie treningu, a właściwie zapytanie od *Niebiegacza* spacerującego z psem: "panie chce się panu tak biegać? Chce się panu tak męczyć i pocić?"  Zaskoczony odpowiedziałem tylko: "proszę pana ja nie chcę, ale muszę" he,he...
A przecież z bieganiem jest...                         
albo...
 cha,cha....         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13