"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 24 listopada 2014

"Ostry" wiatr...

zwłaszcza w zacienionych miejscach potęguje uczucie chłodu. Temperatura powietrza +1 i choć słonko fajnie świeci od rana to temperatura odczuwalna zapewne niższa. Woda powoli też "stygnie", bo dziś termometr wskazał już tylko siedem stopni na plusie:)

Zrobiłem na rozgrzewkę pełne kółko z "bokami";) I do wody wchodziło mi się na spoko. Nie to co ostatnio:( Miałem nie moczyć dłoni, bo najbardziej marzną:( lecz nie mogłem sobie odmówić pływania i za radą *Starego Morsa* Janka "Rusałki" nacierania ciała w wodzie:) Ten swego rodzaju 'masaż wodny' jest naprawdę super!!
Po kąpieli znów kółeczko na rozgrzanie. Przyznaję "bez bicia" mimo, że nie ma mrozu długo nie mogłem zagrzać paluchów u dłoni:(

Na dobry początek tygodnia niecałe lub prawie jak kto woli siedem kilometrów;) Na trasie pięć kijarek i niestety żadnego biegacza, więc pięć do jednego dla "Badylarzy" hi,hi... 

Jedna z pań, która z górki obserwował moje pluskanie, gdy mijałem Ją później na pętli wokół zbiorników dopytywała się: " Nie boi się pan zapalenia płuc? Widziałam jak rozgrzany po biegu wchodził pan do wody. Chyba smaruję się pan specjalną maścią co?" Czasem komentarze przygodnych obserwatorów mnie śmieszą, a nieraz wręcz powalają. Któregoś razu gdy już wycierałem się po kąpieli przechodzący spacerowicz skwitował krótko: " Oszczędzasz pan w domu wodę?" ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13