"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 18 marca 2014

Zabiegana czołówka

http://biegajznami.pl/Forum/ZABIEGANI-Cz%C4%99stochowa/Od-zmierzchu-do-%C5%9Bwitu-Zabiegana-Czo%C5%82%C3%B3wka-Trial/Strona-51#1359029W ubiegły wtorek po dłuższej przerwie stawiłem się na na nasze spotkanie biegowe "Od zmierzchu do świtu - Zabiegana Czołówka Trial"   
Mając w pamięci zeszłoroczne "cioranie" pod wodzą Edka  i fajną iluminacje miasta widoczną z hałd nie mogłem odpuścić tego wieczoru.
W super towarzystwie zrobiliśmy osiemnaście i pół kilometra
Był oczywiście gwóźdź wieczoru, czyli wbieg na hałdę i podziwiane świateł pogrążonego w ciemnościach miasta:) A jak wbieganie to potem zbieganie "na łeb na szyję" hi,hi... Było naprawdę świetnie, chociaż z deka się "upodliłem";)
 Dlatego w środę odpuściłem. Wiedząc, że w czwartek na cotygodniowym bieganiu po trasie biegu częstochowskiego na dziesionie się nie skończy he,he... Nie pomyliłem się;) Zebrała się spora ekipa i chyba dlatego nalatałem dwadzieścia dwa kilometry. W piątek znów odpuściłem, a w sobotę na bialskich polach w deszczu dołożyłem jeszcze osiemnastkę:)

https://plus.google.com/photos/108583599279419562997/albums/5991486870291092433W niedzielę wiało, padało, a tu planowane nocne morsowanie z ogniskiem i pieczeniem kiełbasek. Nie bez powodu Darek zatytułował swoją galerię: "moc i noc! marsjanie wymiękają morsy nie!!!"
Daliśmy radę!!! Było bieganie, kąpiel w ciemnościach, ognisko, pieczenie kiełbasek i przepyszne ciasta:) Wiało, padał deszcz, przez chwilę nawet grad, ale w tym Gronie fantastycznych ludzi  można pokonać wszelkie przeszkody:) Wiem, nawet Ruda powiedziała na rozgrzewce: "normalni to My nie Jesteśmy" hi,hi... Lecz przecież gdyby wszyscy byli "normalni" byłoby smutno na tym świecie ;)

Statystycznie tydzień całkiem niezły sześćdziesiąt dwa kilometry w czterech wyjściach. A tak prawdę mówiąc trzech, bo na rozgrzewkę przed morsowaniem zrobiliśmy tylko trzy kaemy.

Do startu niespełna trzy tygodnie i dobra wiadomość dla Tych co jeszcze chcieliby zdobywać Jasnogórskie wzgórze na 6biegu częstochowskim
Zarząd KLA Zabiegani ogłosił już także  wysokość nagród finansowych!

 A na koniec jeszcze jedna "laurka" do kompletu, którą dostałem już po dniu mężczyzny he,he...






;)
"Wszedłem ostatnio na wagę żeby sprawdzić swój wskaźnik BMI. Ja pierniczę! Jestem za niski!"

"Jaki rodzaj sportu mężczyźni najchętniej uprawiają na plaży?
- Wciąganie brzucha na widok każdej młodej dziewczyny w bikini." ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13