"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 3 marca 2014

D..a nie Mors...

jestem;( albo brak prawdziwej zimy sprawił, że w ubiegłym tygodniu zostałem "pociągającym" nosem he,he... Z drugiej strony gdyby nie co niedzielne, a czasem i środkowo tygodniowe moczenie chyba na samym katarze by się  nie skończyło. Kichanie, smarkanie, drapanie w gardle, ale bez żadnych poważniejszych objawów typu gorączka jak to dawniej bywało. Byle trochę jakieś przeziębienie, zapalenie ucha, czy inne świństwo i zaraz temperatura trzydzieści dziewięć z kreskami. Teraz coś próbuje się do mnie dobierać, lecz widać iż organizm "zwalcza" wroga hi,hi... 
Katar to nie choroba, więc w bieganiu trochę przeszkadza, ale bieganie ciut na katar pomaga, bo choć z nosa kapie łatwiej się oddycha niż w pomieszczeniach zwłaszcza z centralnym ogrzewaniem ;(
Biegania nie odpuściłem. Darowałem sobie tylko niedzielne morsowanie, chociaż biłem się z myślami do samego końca pluskać się? czy nie pluskać? Oto jest pytanie;) Pogoda wiosenna, słoneczko... No tak żal zrezygnować, ale jak organizm walczy i jest osłabiony to dodatkowy wydatek energetyczny może go dobić. Może też zabieg krioterapii dla ubogich zarazki zabić i ...być tu człowieku mądry;) Ostatecznie pomyślałem: jeszcze nigdy nie byłem na morsowaniu "po drugiej" stronie. Więc idę! Kapać się nie będę, ale "dla towarzystwa przecież podobno i Cygan dał się powiesić" Darek nawet zaanonsował swoja galerię na forum: "słonecznie z komendantem na brzegu" hi,hi...
Zrobiłem kilka fotek, pogadałem i fajnie było, ale chyba od strony wody!!! Bo na brzegu to żal d... ściska i jest po prostu masakrycznie;( Współczuję naszemu nadwornemu Fotopstrykowi, który co niedziela dokumentuje nasze harce na morsowisku z brzegu! Podziwiam Go i nie wiem jak On tyle niedziel z nami wytrzymał;) Dobra! raz sprawdziłem i więcej nie chcę być po"drugiej stronie! To jest do bani:(
Biegowa 'tygodniówka' z katarem wcale niezła: 63 kilometry na trzy wyjścia, czyli średnio co drugi dzień połówka. To jednak zasługa mojej Podopiecznej Basieńki (fot) która na swój debiut maratoński przygotowuje się z godną podziwu pracowitością. Jak tak dalej pójdzie to w Krakowie zgodnie z porzekadłem "uczeń przerósł nauczyciela" wykręci w debiucie rewelacyjny czas:))

P.S. Do 6 biegu częstochowskiego miesiąc! Do końca limitu zgłoszeń nieco ponad sto pięćdziesiąt miejsc.  Dlatego jeśli Ktoś zastanawia się jeszcze czy zaliczyć dwie piątki wokół Jasnogórskiego Klasztoru powinien się szybko decydować. Zapraszamy! W rankingu"obecności" co bardzo cieszy prowadzą miejscowi;)
http://online.datasport.pl/zapisy/portal/listy/stats.php?zawody=1067#




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13