"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 10 lutego 2014

wodowanie....

https://plus.google.com/photos/108583599279419562997/albums/5978419025392326977
wczoraj nam się przytrafiło:) I w ten sposób morsowaliśmy przed biegiem na rozgrzewkę i po biegu. Tuptanie w butach pełnych wody i sztywnych spodniach moro przy temperaturze dziesięciu kresek powyżej zera to bułka z masłem. Przy minus dziesięć to pewnie biegnąc wolno moglibyśmy zesztywnieć he,he...

Najbardziej zmartwiło mnie to, że mój telefon zamorsował będąc w kieszeni:( Na szczęście po wysuszeniu działa!
Słonecznie, ciepło i tylko lód przypominał, że to luty. Mimo nieplanowanej kąpieli bawiliśmy się znakomicie. Poczytaliśmy nowy częstochowski tygodnik, potrenowali wyskakiwanie z wody i ustalili najbliższe morsowanie... walentynkowe:)  
https://plus.google.com/photos/118363666149128496221/albums/5978492826565272433https://picasaweb.google.com/111353588256156796805/9Lutego2014?authkey=Gv1sRgCJCzt9mGztfLfQ#
  Nie byłoby morsowania gdyby nie bieganie. Bieganie jest numer jeden! Dlatego w minionym tygodniu zrobiłem sześćdziesiąt dziewięć kilometrów, a pluskałem się tylko dwa razy.
Fajnie tym razem wyszło:  wtorek i czwartek po szesnaście kilometrów, środa i niedziela po siedem i w sobotę dłuższe wybieganie dwadzieścia trzy. Pięć treningów biegowych plus gimnastyka to ostatnio tygodniowa reguła. Wiosenna aura, brak śniegu i oblodzonych nawierzchni pozwala trochę pobrykać;) A, że od dłuższego czasu tuptałem raczej długo i wolno to w środę dla odświeżenia zrobiłem dziesięć stumetrowych przebieżek, aby przewietrzyć płucka.
Podobno zawitały pierwsze bociany, wiec chyba sprawdzi się pogląd MLP,  że skoro kupiłem narty to w tym roku zimy nie będzie:(




2 komentarze:

  1. Sporo tych kaemów! A z zimą zobaczymy, jak dla mnie mogłoby już jej nie być w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy w koło mi to powtarzają Leszku;(

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13