"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 12 września 2013

Nie próżnuję...

chociaż nie mogę biegać:) Cieszę się, że mam  jeszcze jedno uzależnienie pasje;) bo łatwiej mi znieść głód biegania. Tym razem wykombinowałem chlebek żytnio - pszenny z dodatkiem ugotowanej kaszy jaglanej i tradycyjną posypką z mieszanki ziaren i płatków. Bez drożdży na samym zakwasie żytnim. Ponieważ jestem kaszocholikiem próbowałem już: kuskus, gryczaną, jęczmienną i kukurydzianą. Hankaskakanka często wspomina o jaglanej, więc narobiła mi smaka i kiedyś chciałem sprawdzić. Efekt widać poniżej szkoda tylko, że nie możecie poczuć jego zapachu;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13