"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


niedziela, 18 listopada 2012

Foczki, Morsy i bieganie

W tym tygodniu gwoździem programu było dzisiejsze oficjalne otwarcie przez Zabiegane Foczki i Morsy sezonu morsowego 2012/2013 Zmorsowanych:)
Co prawda pogoda raczej jesienna;( Temperatura powietrza +10, wody+6, ale nie było co czekać:) Wszyscy spragnieni zimnej wody z utęsknieniem wyczekiwali na co niedzielne pluskanie:)
Frekwencja  przerosła nasze najśmielsze oczekiwania:) Fajnie, że tak licznie dopisały kobiety:) Bardzo  się cieszę, bo znów spotkałem dano niewidziane od zeszłej zimy Foczki i Morsy:) Pojawiło się też kilka nowych twarzy:) Brawa i gratki dla pierwszaków!
Jak w poprzednim sezonie najpierw bieg na rozgrzewkę, a potem do chlup:) Po kąpieli pogaduchy i śmichy, chichy przy gorącej herbatce;) Atmosfera gorąca, wrażenia świetne! Czekamy tylko na to co Morsy lubią najbardziej białą pierzynkę i lód na naszym kąpielisku;)

Poniżej fotorelacje:  ja_qba - Olega - emte - mxxxka:)

      


Z biegania w tym tygodniu tylko krótki dobieg w środę na "prywatne" morsowanie;) W czwartek koleżeński półmaraton na trasie biegu częstochowskiego i jak w każda sobotę dreptane pogaduchy na Bialskiej:) W sumie "tygodniowy maraton";) 

  

6 komentarzy:

  1. brrr, zimno od samego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa, chyba mi się coś takiego podoba... aż zacząłem szukać morsów w swojej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. +10 powietrza i +6 wody to dla mnie Sybir :) Nieodmiennie podziwiam Cię za morsowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Bo morsowanie coś dla Ciebie:) Tylko musisz się mentalnie przygotować;)
    @ Damian uważaj, bo morsowanie jak bieganie uzależnia;)
    @ Haniu dzięki:) Kiedyś też byłem ciepłolubny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbuję sobie wyobrazić swoją ślubną w roli morsa... tfu, foczki. Ona przy +20 zakłada płaszcz ;-)

    Ciepło o Was myślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ drproctor, żebyście mieszkali bliżej zrobilibyśmy z Niej Foczkę;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13