"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 7 czerwca 2012

345. Między startami

Ostatnio co tydzień imprezy biegowe, więc bieganie między startami ustawiam pod względem weekendów. Po sobotnim kręceniu się w kółko;) i niedzielnym marszobiegu w poniedziałek solidna porcja gimnastyki rozciągającej. 
We wtorek miało być cotygodniowe kijowanie, ale niebo tak płakało, że zapadła decyzja: odpuszczamy! I całe szczęście:) Biegać kiedy pada lubię, nawet bardzo, ale maszerowanie w strugach deszczu jakoś mnie nie kręci. Biegiem między kroplami to cieplej, a i mniej się moknie hi,hi...

W niedzielę u naszego klubowego kolegi impreza w Wierzchowisku. Wybieram się od trzech lat i zawsze coś stawało na przeszkodzie, że nie mogłem być:( Teraz powiedziałem trzeciej edycji nie odpuszczę:) Prawdę mówiąc dystans pięciu kilometrów nie jest moim ulubionym he,he... 

Wczoraj, żeby trochę się odmulić po sobotnio-niedzielnym dreptaniu zrobiłem spokojne dwa kilometry na rozgrzewkę. Potem dziesięć przebieżek stupięćdziesięciometrowych i luźną dwójkę na powrót.

Dziś Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Pańskiej, czyli Boże Ciało. Do południa świąteczne leniuchowanie;) Po obiedzie: co Boskie Bogu, a wieczorkiem z Moniką i Arturem udeptywanie trasy BC. Biegnąc na stałe miejsce zbiorki zastanawiałem się: będzie Ktoś?
Nie widziałem żadnego wpisu na forum to może wszyscy świętują, albo przygotowują się do jutrzejszej inauguracji Euro 2012 
Jestem bardzo ciekaw meczu z Grekami. Franz to farciarz, ale "po zielonej trawie piłka goni, albo my wygramy, albo Oni. Albo będzie dobrze, albo będzie źle piłka jest okrągła, a bramki są dwie"
Stawiam 1-0 dla nas, bo podobno gospodarzom pomagają nawet ściany he, he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13