"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 29 maja 2012

342. Wtorkowe niespodzianki

Niespodzianka! Dziś odebrałem nagrodę z Dziennika Zachodniego, który organizował konkurs sms-owy związany z Silesia Maratonem:) Zestaw biegacza-czapeczka, bidon, saszetka na biodra, opaska na ramię, koszulka i bardzo prosty zegarko-pulsometr;) Wszystko w barwach około niebieskich z logo Halsa. Pulsometr mam, koszulka trochę za mała, bidon ciężki i za gruby do ręki, saszetka bardzo plastikowa, a czapka sztywna jak koci ogon hi,hi... Lecz jak to mówią: "darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby" he,he... Szybko znalazłem amatorów na firmowe gadżety, ale swoją drogą na pewno biegacz tego zestawu nie przygotowywał hi,hi...

Dziś wtorek, czyli maszerowanie z kijkami:) I druga niespodzianka! W odpowiedzi na nasze zaproszenie do wspólnego kijowania pojawiły się Kasia i Joasia:) O ile pierwsza nasza bardzo dobra znajoma;) to druga nowy nabytek he,he... Bardzo szybko znaleźliśmy "wspólny język" oraz wspólnych znajomych;) i nie wiadomo kiedy pokonaliśmy zaplanowana trasę:) Było świetnie, a nasza nowa maszerka zapowiedziała się już na kolejny wtorek:)
foto mxxxk

Wczoraj gimnastyka, dziś nordic tj. całe dwa dni bez biegania;( Nie ma co stęskniłem się już za szybszym przebieraniem nogami;) Jutro wracam na biegowe ścieżki hi,hi....

1 komentarz:

  1. To fajna ta nagroda :-) Ale może chociaż obdarowanym się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13