"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 24 maja 2012

[339] Trasa BC...

Jak czwartek to tradycyjnie wspólny trening Zabieganych (i nie tylko;) na trasie Biegu Częstochowskiego. Pogoda trochę łaskawsza:) temperatura ciut niższa i orzeźwiający wiaterek-tylko biegać... 
Chyba dlatego odliczyło się dwanaście osób w tym co niesamowicie cieszy pięć kobiet!:)) Zamierzałem zrobić dwie pętle, czyli dyszkę i do domu. Ale Monika z Darkiem zaproponowali trzecią i grzechem było odmówić;) Biegając w pojedynkę dość często mnie "ponosi" lecz jakoś łatwiej o samodyscyplinę he,he... 
W bieganiu grupowym kiedy zbierze się tak jak dziś kapitalne towarzystwo wystarczy , żeby tylko Ktoś zaczął kusić;) i bardzo trudno odmówić:) hi,hi...
Było fantastycznie! Biegało mi się rewelacyjnie:) 
Jutro wolne, a w sobotę SSSB - stałe sobotnie spotkanie biegowe:) 
Zbiórka: 7:00 ulica Bialska (Aleja Brzozowa:) przy pierwszej kapliczce od Okulickiego.
 

2 komentarze:

  1. Może kiedyś uda i mi się wpaść na SSSB - chociaż zwykle nocuję u rodziny na Rakowie więc 10 kilometrów musiałbym podjechać samochodem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest kilku Zabieganych z Rakowa i też podjeżdżają autem:)Chociaż kiedyś jeden przybiegł. Zrobił stałą trasę 11,5km i wrócił "z buta" ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13