"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 24 czerwca 2011

[283] dziewicza jazda...

Od czasu szczęśliwego losowania ;) w Rudnikach trochę czasu minęło :) Ale dopiero teraz zdecydowałem się po raz pierwszy na dziewiczą jazdę hi hi....
Prawdę mówiąc to Mateusz (najmłodszy syn) namówił mnie na udział w częstochowskiej rowerowej masie krytycznej :)
 Gęba mi się śmiała od ucha do ucha :) ale już bardzo bardzo dawno nie dosiadałem stalowego rumaka hi hi...
Mój sprzęt w całej okazałości ;) ale jazda cha cha....
Świat z siodełka rowerowego jest bardzo interesujący ;) ale biegania nie zdradzę hi hi...
 Dzięki Mati :)Było fajowo ;)
Na koniec fotoreportażu dzisiejsza trasa 64 Masy Krytycznej :) Następna w ostatni piątek lipca. Wybieram się ;)

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13