"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 25 kwietnia 2010

[218] Cracovia Maraton i nie tylko..

W dzisiejszym maratonie krakowskim wystartowała spora ekipa Zabieganych oraz znajomi biegacze z poza naszego klubu. Jedni debiutowali; Inni poprawiali rż... a ja się próżniaczyłem :) Na usprawiedliwienie ... to przyplątał mi się półpasiec :( Kto przechodził ? to zna to draństwo. Poza Krakowem Zabiegani w ten weekend uczestniczyli w połówce ostrzeszowskiej i dyszce w Cieszynie. Wszystkim bez wyjątku GRATULUJĘ ! Brawa za rekordy życiowe, debiuty oraz udział i walkę z własnymi słabościami. Osobiście Kraków wspominam z wewnętrznym rozdarciem ;) Padający deszcz, przenikliwe zimno oraz te dwie pętle wokół błoń na sam koniec brrr... Z drugiej strony zrobiłem tam jak na razie najlepszy czas na maratońskim dystansie :) Więc, może trzeba będzie tam kiedyś wrócić hi hi hi ... po poprawkę :) Na razie zrobiło mi się na plecach na wysokości wątroby takie świństwo i "rżnie" jakby mnie przebijano stalową brechą w dodatku rozgrzaną w ogniu do czerwoności ;) Ale jak to mówią "trza być twardym a nie mientkim" :) Ogólnie miniony tydzień bardzo udany :) Trzy treningi biegowe; 64 kilometry, w tym jedna 'trzydziestka' Trochę podbiegów, przebieżek, oraz tradycyjnie gimnastyka. Teraz czas na relacje *postartowe* zwłaszcza debiutantów :) co prawda jedną jeszcze "gorącą"  : z zapartym tchem... Szukam następnych....                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13