"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 21 grudnia 2008

[155] Świeta, święta...

Dzisiaj wspólne cotygodniowe sobotnie bieganie "po pachy" w błocku. Wczoraj cały dzień prószył śnieg, ale niestety temperatura plusowa i dziś chlapa - ciapa. Co prawda synoptycy zapowiadają święta "na biało", ale czy się sprawdzi ? zobaczymy. Święta za pasem, lecz biegania nie odpuszczamy. Dziś nasi przedstawiciele udali się pościgać do Strzelec; czekamy z niecierpliwością na wieści. Gorączka świąteczna sięga zenitu; przygotowania idą pełną parą: porządki, zakupy... A tu trzeba już planować jak pobiegać w .... święta. Bo nie wyobrażam sobie spędzenia całych świąt za stołem. W wigilię bieganko obowiązkowe, co by jak to mówią w nowym roku też się biegało... Pierwszy dzień świąt luzik, a w drugi truchtanko dla łatwiejszego trawienia świątecznych specjałów. W minionym tygodniu cztery treningi i pięćdziesiąt kilometrów na koncie. Bardzo lubię biegać pod górę; więc ostatnio za aplikowałem sobie.... podbiegi ;) Teraz jeszcze czas oddać się mojej drugiej pasji... pieczeniu domowego razowego chleba i można świętować....
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13