"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


niedziela, 23 listopada 2008

[151] Nowy sezon czas zacząć...

Czterotygodniowy okres roztrenowania zakończony. . Oczywiście przez cały ten czas nie wziąłem całkowicie rozbratu z bieganiem. W soboty obowiązkowo dreptane pogaduchy na Bialskiej. Z okazji Święta Niepodległości też towarzyskie bieganko, a i w międzyczasie jakieś truchty. No i jeszcze biegowa asysta Młodej Pary Zabieganych Oli i Karola. Wszystko  spoko i na luzie. Na początku roztrenowania trochę się zdziwiłem; Bo co rusz to pojawiały się jakieś bóle, a to stopy, to kolana nawet kręgosłupa szyjnego...Pomyślałem po co mi to roztrenowanie? Jak regularnie biegałem to nic mnie nie bolało! Teraz jednak wszystko się uspokoiło i czuję się naprawdę wypoczęty. Jestem głodny biegania; po prostu mnie nosi. Więc nowy sezon czas zacząć... Pierwsze dwa tygodnie wprowadzenie i zacznie się ładowanie akumulatorów. Bardzo lubię biegać po "białym" wczoraj po raz pierwszy była ku temu okazja. Zaliczyłem też pierwszy poślizg, ale bez zaliczenia gleby i pierwsze wdepnięcie w przyprószona śniegiem kałużę brrr (tego akurat nie lubię!) Co prawda prognoza długoterminowa zapowiada tylko jeszcze kilka dni z opadami śniegu, a potem powrót jesiennej aury. Czy się sprawdzi zobaczymy. Tak było ubiegłej zimy;)
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13