"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 19 marca 2007

[73] Powitanie wiosny...

Dzień prawdy zbliża się wielkimi krokami. W minionym tygodniu musiałem poczynić niewielkie korekty ponieważ wczoraj postanowiłem przywitać wiosnę biegająco. To znaczy już wcześniej zapisałem się na bieg Powitanie Wiosny w Katowicach, a wczoraj przebiegłem 15 kilometrów w Dolinie Trzech Stawów. Biegło mi się rewelacyjnie, lekko pokonywałem podbiegi, a zbiegi to jak dobrze rozpędzony samochód na luzie. Czułem się wczoraj niczym dobrze "naoliwiona maszyna" Dodatkowym atutem była dobra pogoda, po sobotnich opadach i niezbyt optymistycznych prognozach w TVP naprawdę aura sprawila nam biegaczom miłą niespodziankę. No, ale jakby mogło być inaczej skoro prawie czterystu ludzi zebrało się by powitać najpiękniejszą porę roku. Wczoraj otworzyłem sezon zawodów "piętnastką", a już w niedzielę szykuję się "piatka" w Blachowni /Wiosenny bieg Przełajowy/ Zamierzam skorzystać z zaproszenia Jacka Chudy i już wysłałem zgłoszenie. Jednak te wszystkie biegi, treningi to tylko przygotowanie do biegowej matury - egzaminu dojrzałości biegacza, czyli debiutu w  maratonie (mBanku w Łodzi ). No nawet termin iście maturalny, bo trzynastego maja. /dobrze, czy szkoda, że nie w piątek?/ Wszystko w tej chwili co robię to tylko z myślą, żeby zdać ten egzamin....
Myślę, że to się musi udać ! zwłaszcza, że mam wsparcie najbliższych; rozumieją moja pasję, dopinguja mnie  i pomagają jak mogą. Jak to powiedział Verdi mam szczęście, że mam taki osobisty Fan Klub - święta prawda mam szczęście i jestem Mojemu Teamowi bardzo wdzięczny !!!!!!


Chcesz się dowiedzieć co sądzą o twoim blogu inni? Np. ja? ...

... To zgłoś się do oceny http://zaloga-hoslis-ocenia.blog.onet.pl/    Co Ci szkodzi? A może być tylko lepiej!

~Mili 2007-03-19 18:55

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13