"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 27 sierpnia 2006

[47] Jestem jestem...

Trochę się zaniedbałem w pisaniu, ale jestem i dalej....biegam. Dwa tygodnie minęły od ostatniego wpisu, a w tym czasie powróciłem do normalnych treningów. Po kontuzji w zasadzie nie ma śladu, znaczy nic nie boli, choć okolica kostki jest troszkę jakby pogrubiona. W ostatnim czasie najazd pielgrzymów, więc tłoczno i ciasno, a że mieszkam blisko "Świętej wieży" to na treningi biegłem "slalomem między pielgrzymami" Dziś raniutko 80 minut łagodnego wybiegania; nad "bałtykiem" lekka mgiełka, kwakanie dzikich kaczek, świergot ptaków, a poza tym cisza i super świeże powietrze. Lubię ciepełko, ale bieganie nie tak dawno przy + 30, a dzisiaj +12 to naprawdę inna bajka. Szkoda tylko, że dni stają się już coraz krótsze i niedługo "przyjdzie latać po ćmoku" A z wieści optymistycznych; ostatnimi czasy zauważyłem w że okolicy...powiększa się liczba biegaczy. Cieszy mnie ten fakt, bo powoli przestaję być "miejscowym dziwolągiem" Z drugiej strony coraz częściej spotykam się z życzliwością "kibiców." Jeden starszy Gościu co mnie widzi zawsze bije mi brawo. Inny kiedyś wypytywał: czy biegam codziennie, jak długo itp. a na odchodne rzucił; "często pana obserwuje, nieraz pada, albo w zimie mróz, a pan lekko ubrany i biega - podziwiam" Jutro wolne-odpoczynek, a w poniedziałek bieganko i przebieżki / 10x100m/ wtorek wolne/gimnastyka, środa bieganie i podbiegi, czwartek wolne, piątek bieganie, sobota bieganie itd itd ........


Witaj Tomaszu! Proszę, proszę już na trasie... tylko nie ...

... przetrenuj nozki, bo bedzie bolała, a na masaze wodne troszkę za zimno... na bieganie pewnie sie nie zdecyduję, ale chyba od września wrócę do ćwiczeń i będę ...

~Isia 2006-08-30 18:30
witaj Isiu!  Dziękuję jak nie wiem co. Życzę powodzenia na ...

... ćwiczeniach, a do biegania nie namawiam, ale gorąco zachęcam.  Pewnie fajnych tras biegowych u Ciebie nie brakuje?  Pozdrawiam serdecznie ;) Tomek.

~tete 2006-08-31 21:21
Nareszcie Tomaszu odezwałeś się. Myślałam, że sie gdzieś ...

... poubiliśmy na łączach. Dziś byłam pierwszy raz na aerobiku po wakacjach. Mówie Ci jak mnie bolą mięśnie. Czuje dosłownie każdy.... nie wiedziałam, że mam ich aż ...

isia35@buziaczek...2006-09-01 22:27
początki Isiu zwykle bywają trudne, ale z każdym dniem ...

... będzie łatwiej. co do bolących mięśni; to mąż wszystkie po kolei wymasuje, wygłaszcze i będzie ok. trzymam za Ciebie kciuki i pozdrawiam ;) Tomek

~tete 2006-09-02 22:43

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13