"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 3 czerwca 2006

[36] Na półgwizdka...

W tym tygodniu zamiast siedemnastego tygodnia mojego planu realizuję "plan na pół gwizdka" Ostatnio miałem trudności w bieganiu po niedzielnej przerwie, dokuczał mi zwłaszcza dziwny ból mięśni przy piszczelach. Mijał zawsze po rozbieganiu, nie mogłem dojść jaka jest tego przyczyna? Po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że obciążenie treningowe wzrasta, a brakuje regeneracji. W przedostatnią sobotę 110 minut wybiegania - ok. 20km, w ubiegłą 100 minut i ok. 19km do tego bieganie poniedziałkowe, wtorkowe i czwartkowe. Tak czy tak, miałem bieżący tydzień trochę przebudować w związku z marszobiegiem w Olsztynie. W siedemnastym tygodniu wychodzi sobotnie wybieganie 120 minut, a doszłoby jeszcze bieganie w niedzielę. I tak w poniedziałek zrobiłem 30 minut biegania + przebieżki, we wtorek 30 minut WB2, i w czwartek 25minut biegu + podbiegi. Środa i piątek tradycyjnie gimnastyka, a sobota tym razem wolna czyli LB. Bardzo jestem ciekawy jak w tym roku będzie mi się biegło na marszobiegu ?  Dopiero od wakacji biegam bardziej intensywniej, poza tym po raz pierwszy "przebiegałem" całą zimę. Wcześniej biegałem codziennie, ale mniej więcej 30 minut, więc czy trenowanie zaprocentuje? Nie chodzi mi o pokonanie dystansu, bo te 6 km robiłem spokojnie. Na jubileuszowym dziesiątym w 2005 roku przebiegłem trasę dwa razy i nawet nie byłem bardzo zmęczony. Chciałbym poprawić czas, ale zobaczymy czy się uda? Powinno być dobrze start poprzedzony odpoczynkowym tygodniem  na "pół gwizdka" to w niedzielę nie powinno braknąć pary.... Relację zdam po niedzieli, a wszystkich moich kibiców i sympatyków proszę o trzymanie kciuków... Nie dziekuję, żeby nie zapeszyć, ale pozdrawiam serdecznie!



Siemka masz naprawdę extra bloga jest świetny bardzo mi ...

... się podoba tak trzymaj równiesz zapraszam na www.by-karolina-89.blog.onet.pl

~karolina 2006-06-02 17:16
spoko blog, wejdź do mnie i zostaw komci:) ...

... www.w-s-y-s-t-k-o.blog.onet.pl

jagoda_kryn@buzi...2006-06-02 17:23
HejQa !! Mash siajniutkiego i superowego bloczQa !!! ...

... Looknij do mnie =Pwww.klaudiczeq-buziaczeq.blog.onet.pl =P Licze na rewanż =P hehe... papatki i buziooooolkiiiii =*

~klaudik =P 2006-06-02 17:27
!siemka masz cool bloga i ciekawe notki nom i szablonik ...

... nawet całkiem całkiem ;) Skometuj www.sportparty.blog.onet.pl  LICZE ZA KOMCIĄ OD CIEBIE!!!

chrupka@onet.eu 2006-06-02 17:31
powodzenia powodzenia ;] bede trzymala kciuki :) Napewno ...

... Ci sie powiedzie ;] badz dobrej mysli i uwazaj na siebie ;]

~zaczarowana 2006-06-03 23:17
Teraz serdeczne dzięki, pomimo niezbyt sprzyjającej aury ...

... było super, bieganie chociaż w deszczu klasa, samopoczucie znakomite, no i wynik też powyzej oczekiwań na 227 startujących 49 miejsce. Co prawda kolejność na ...

~tete 2006-06-04 21:38
Witaj Tomaszu! Moje gratulacje. Ostatnio nie miałam czasu ...

... zalądać na net. Zachodze do Ciebie i prosze jaka wspaniała wiadomość. Buziaczki dla Ciebie za tak wspaniały wynik.

~Isia 2006-06-04 22:05
Gratuluje :) Zawsze mozesz na mnie liczyc ;)



~zaczarowana 2006-06-06 11:04

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13