"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 2 kwietnia 2006

[25] Bieg primaaprylisowy...

Dzisiaj na prima aprilis 90 minut łagodnego ciągłego biegu. Stopniowe zwiększanie czasu biegania to jest to. Nie tak dawno 60 minut to było wszystko, a teraz półtorej godzinki i czuję że mam "zapas" Nawet 'korci mnie coby jeszcze' ale nie chcę przedobrzyć. Wraz z wydłużeniem biegu zmuszony jetem szukać nowych tras ponieważ nie bardzo lubię biegać w kółko. Mógłbym co prawda zrobić ze dwie, trzy pętelki ale nie lubię deptać po swoich śladach. To już chyba któraś z kolei sobota, kiedy biegam po obiadku. I chociaż wychodzę na trening 2-3 godziny po jedzeniu to biega mi się super dopiero tak gdzieś po ok 40 minutach. Z tego wychodzi że jednak jestem biegaczem porannym; Rano nawet jak czuję się zaspany to po bieganku wiem że żyję, i nie przeszkadza mi nawet bieganie bez śniadania. Co prawda nigdy rano nie biegałem tak długo i dlatego mam pewne obawy, czy na czczo podczas takiego długiego biegu nie "brakłoby pary"? Nareszcie cieplutko dziś +14 i w miarę sucho, kropi z małymi przerwami ale to już naprawdę WIOSNA. Uświadomiłem sobie podczas biegu, że po raz pierwszy "przebiegałem" całą zimę i to nie byle jaką, mroźną śnieżną prawdziwą zimę.  Przeczytałem chyba na forum biegajznami że dobrze "przepracowana zima" procentuje później i coś w tym jest. Dawniej kiedy "budziłem się po zimowym śnie" długo nie mogłem się rozbiegać, a teraz czuję się nakręcony. W tym tygodniu zgodnie z planem, wtorek - szybsze bieganie, środa - gimnastyka, czwartek - bieganie + podbiegi, piątek - gimnastyka i ósmy tydzień planu zrealizowany. Od poniedziałku  tydzień dziewiąty, a jutro zasłużony odpoczynek i czas dla rodziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13