"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 19 marca 2006

[21] Byle do wiosny....

Czy ta zima się nie skończy?.Wstaję rano, a tu znowu biało bo w nocy przyprószyło. Przed południem zrobiło się +1 no i znowu chlapa ciapa.Żeby to były tylko kałuże no to jeszcze ale najgorsza ta pośniegowa breja. Całe szczęście, że bieganie to taka frajda bo inaczej nie chciałoby się nosa wyściubić na taką pogodę (butelkowo-barową) W tamtym tygodniu pierwszy raz biegłem 80 minut i trochę to czułem, a dziś super. Aż mnie korciło tak jeszcze trochę....ale nie chcę przedobrzyć. Wolę stopniowo zwiększać obciążenie treningowe żeby się nie nabawić jakiejś kontuzji-odpukać w niemalowane drewno......Co prawda mam dopiero 25 lat /+ vat / ale ten vat nakazuje rozsądek. Pierwsze trzy tygodnie planu były powiem szczerze trudne, organizm chyba się buntował przed regularnym wysiłkiem. Poprzednio biegałem np. dwa dni, dwa dni wolne lub co drugi dzień itp. Teraz jednak naprawdę jest coraz lepiej! Jeszcze jedno; robię rozgrzewkę, zaczynam truchtem, ale dopiero w zasadzie po około półgodzinie biegu wpadam w taki "rytm" nogi jakby lżej przebierają, oddech staje się lekki że chciałoby się biec, biec, biec, biec....



... woj. Świętokrzyskim?? odp. www.paulinakielce.blog.onet.pl

~Cz@rna 2006-03-18 22:26
bardzo fajny blog zapraszam do siebie ...

... www.kasia-12-jadzia.blog.onet.pl

~kasia 2006-03-18 22:28
bardzo fajny blog zapraszam do siebie ...

... www.marzenka-szesnastka.blog.onet.pl zostaw komentarz

~marzenka 2006-03-18 22:29
..wiem ze pewnie masz dosc takich komentarzy ale.. milo by ...

... bylo gdyby Ty odwiedzic moj blog. moj blog by byc wtedy szczesliwy. ;P wiec zapraszam goraco :) bo milo jest spojrzec na swiat z innej pekspektywy. ;]   ...

~Brawurka. (: 2006-03-18 22:39

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13