"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 7 marca 2006

[17] ptasia grypa....

Dziś początek piątego tygodnia mojego planu. Trochę sie obawiałem dzisiejszego biegania bo wczoraj imprezka rodzinna no i pycha ciasta...miam mniam. Ale niepotrzebnie, biegało się świetnie a nawet kapitalnie. Nie wiem czy kundle wystraszyły się ptasiej grypy czy co ? Bo tylko na dwóch podwórkach widziałem ujadaczy. Zresztą one zawsze są na "posterunku" bo co biegnę to biegają wzdłuż ogrodzenia i ujadają jak wściekłe. Nawet tak kiedyś myślałem, że w zasadzie jakby się któryś uparł to pewnie płotek by przeskoczył. Jednak lepszy mrozik tak jak dzisiaj bo przynajmniej sucho w butach. A jeszcze mi się na treningu oberwało.... i to za co? Biegnę sobie zadowolony naraz słyszę jakieś wrzski rozglądam się nastawiam uszu spod czapki... i za ogrodzeniem bardzo poważnej instytucji stoi kobieta i wykrzykuje:" K...a biegają zima, a oni k...a biegają, żeby k....a zachorować k......ć nie wolno biegać...itp" w pierwszej chwili mnie zatkało! Ale zorientowałem się, że to poprostu chory człowiek! I tym sposobem zaraz na wstępie nowego tygodnia zostałem opiep....y za nic! Jak nie kundle to pomyleńcy i zawsze jakieś kłody biegaczowi pod nogi padają. Ale to nic dziś nawet fajnie biegało mi się przebieżki, bo od rana mam dobry humor......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13