"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 21 lutego 2006

[12] nowy tydzień nowa przygoda....

Rozpocząłem realizację trzeciego tygodnia mojego planu.Dziś trochę mniejsza chlapa niż w sobotę, ale ślisko!
A moja nowa przygoda ? Biegnę sobie chodniczkiem po obu stronach jeszcze zwały topniejącego śniegu jedyne przerwy to wjazdy do bram. Nagle tuż przede mną z za takiej pryzmy /z wjazdu do bramu/ wyskakuje duże psisko marki bokser.Oczywiście bez kagańca ale z obrożą, dałem po "hamplach", a on do mnie. Zszedłem na jezdnię ,a on za mną zdziwiłem się, bo brama zamknięta. Idę wolno, a on cały czas kręci mi się wokół nóg. Dopiero po chwili zauważyłem, że jakieś 200 metrów przede mną idzie sobie dziewczę i chyba trzyma w ręce smycz. Kiedy zrównaliśmy się pytam grzecznie: to pani piesek? nie mogła go pani przywołać, a w ogóle czemu nie na smyczy? Spojrzała panienka na mnie zdziwiona i z wyrzutem w głosie mówi: no przecież pies musi się WYBIEGAĆ !
A ja to widocznie nie muszę!, a też chciałbym się wybiegać bez takich przygód!... 
Znowu się fajnie zaczyna tydzień.....psy to mają klawe życie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13