"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 19 lutego 2006

[11] chlapa ciapa...

Po środowej gimnastyce w czwartek sobie po podbiegałem, wg planu. Piątek znowu brzuszki, kolanka, grzbiecik itd. itd. czyli mocowanie się z własnym ciałem. Za to dzisiaj 70 minut ciągłego biegu. Byłoby fajnie gdyby nie ta chlapa ciapa, wróciłem z treningu ubłocony po pachy, ale to jeszcze nic najgorsze to bagno w butach. Mimo to było fajnie; cieplutko, słoneczko i zapach...wiosny naprawdę już się czuje - nadchodzi. Jeszcze jeden plus, bo pochwały się gdzieś te wszystkie wredne kundle. Jutro zasłużony odpoczynek, a od poniedziałku trzeci tydzień mojego planu.Trzeba obejrzeć prognozę pogody bo coś mówili znowu o śniegu brrrr. Wiosna cieplejszy wieje wiatr, wiosna...ale mi się marzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13