"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 15 lutego 2006

[10] chyba jednak uzależnienie ?...

Planowałem dzisiaj trening na jedenastą.Wstałem co prawda jak zwykle 5:30, ale gdzieś tak przed dziewiątą czułem się dziwnie słaby, nic mi się chciało, w ogóle taki "padnięty". Pomyślałem nawet chyba dziś trzeba sobie odpuścić. Potem jednak przyszło mi na myśl, że może właśnie będzie lepiej jak się rozruszam. I był to strzał w dziesiątkę. Przebrałem się, zrobiłem rozgrzewkę i na cross. 35 minut aktywnego crossu, rozciąganie,prysznic i całą "niemoc" jakby ktoś ręką odjął. Zastanawiałem się później, pałaszując śniadanko: czyżby to naprawdę uzależnienie? Tak jak alkoholik który dopóki z rana nie dziabnie kielicha, to nie jest wstanie się pozbierać! Dziwne? niby tak niewiele trzeba, żeby człowiek poprawił sobie humor i z werwą zabrał się do pracy. Jutro środa, a więc dzień ćwiczeń i wolne od biegania. Z każdym uzależnieniem trzeba walczyć ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13