"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 4 września 2023

niedziela...

                                  wolna od biegania, bo na *pokładzie* dwie cudowne wnusie Wiktorynka i Martynka:)) 
Dzisiaj od rana *pięty palą*, więc po śniadaniu myk na stałą przydomowa trasę;) Najpierw siódemka, a potem dziesięć przebieżek na mojej *łączce*. Scena w trakcie demontażu, trawa udeptana po dwudniowej imprezie he,he... Zatem szybko wolno, szybko wolno śmigało mi się kapitalnie. 
Musiałem podejrzanie wyglądać, bo młoda biegaczka z towarzyszem przyglądała mi się uważnie hi,hi...
Przyszło mi na myśl jeszcze pływanie, ale głos rozsądku szeptał: nie zdążysz:( Nie cierpię jak mnie goni czas!
Grunt to dobry początek nowego tygodnia (11km), chociaż  w tym z czasem może być średnio;)
Gdy wracałem ostatnie metry tyłem;) Sąsiadka *pochwaliła* mnie: "podobne takie bieganie tyłem na prozdrowotne działanie"
Odpowiedziałem, że też o tym słyszałem, lecz ja nie dla tego. Po prostu bawię się bieganiem he,he... 
Cytat dnia:
„Dzieci są żywymi wiadomościami jakie wysyłamy w przyszłość, 
której nie zobaczymy.” - Neil Postman

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13