"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 12 września 2022

mówili...

                     mi kiedy zaczynałem biegać jak przebiegniesz jednym ciągiem bez zatrzymania dziesięć kilometrów będziesz biegaczem.  Od maja biegam w zasadzie tylko dyszki, więc chyba nadal jestem biegaczem he,he...
Dzisiaj też miała być dziesiona, ale dołożyłem do stałej trasy serie dziesięciu przebieżek. Tak zwany *grzebyk* czyli szybko wolno, szybko wolno... I wyszła jedenastka.
Lubię przebieżki podobnie jak podbiegi:) "Odmulenie" i przewietrzenie płuc przy codziennym dreptaniu jest świetne:)) Siedem kilometrów poza parkiem Lisiniec zwanym popularnie "Bałtykiem". Potem na łące przy mosirowskich budynkach dziesięć razy w te i nazad.
Po wczorajszych emocjach sportowych dziś fajne szybsze przebieranie nogami dla odreagowania he,he... Najpierw euforia po wysokiej wygranej Rakowa z Legią (4:0) Potem gorycz porażki naszych siatkarzy w finale z Włochami:( Taki to los kibica. Dlatego wolę walczyć z samym sobą, własnymi słabościami i dystansem niż biernie obserwować zmagania innych;)
Cytat dnia: 
„To zabawne w życiu, że kiedy zaczynasz zwracać uwagę na rzeczy, za które jesteś wdzięczny, zaczynasz tracić z oczu rzeczy, których ci brakuje.” - Germany Kent




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13