"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 20 lipca 2022

za piniądze...

                                dzisiaj biegałem he,he... Co prawda stawka symboliczna tylko złotówka za kilometr;) Ale zawsze na złocisty izotonik wystarczy:) Zdarzyło mi się już kiedyś znaleźć na biegowej trasie kaskę, lecz wtedy było to sześć zeta za tysiąc metrów:)) 
Po wczorajszej gimnastyce dziś start o wschodzie słońca. Potem udeptywanie ścieżek wokół "Bałtyku" i "Adriatyku". Na zakończenie przyjemnego tuptania bez skwaru - pływanie. Było super! Temperatura +19, lekki wietrzyk i świeże nie "wyprażone" przez słońce powietrze. 
Musi mi służyć *poranne ładowanie akumulatorów*, bo budzę się przed budzikiem. Do tego coraz wcześniej  hi,hi... 4:14 na ten przykład.
Niestety dzień jest już krótszy od najdłuższego o prawie czterdzieści minut:(( Widać to szczególnie wcześnie rano. Nie tak dawno wybiegałem tuż przed piątą i zaraz witało mnie słoneczko. Teraz wybiegam podobnie i zdążę oblecieć glinianki dookoła ze dwa razy zanim promienie słoneczne się pojawią.
Pobiegane, popływane i po powrocie druga *nagroda* w dniu dzisiejszym;) Bardziej atrakcyjna niż mamona, bo na progu klatki schodowej z czarującym uśmiechem przywitała mnie sympatyczna Sąsiadka:))

Cytat dnia: 
„Realizuj twoje marzenia albo ktoś inny zatrudni Cię do realizacji swoich. - Farrah Gray

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13