"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 4 kwietnia 2022

imieniny...

                             miesiąca 04-04 uczciłem, a jakżeby inaczej bieganiem he,he...
Najpierw trzykilometrowy rozruch. Potem 2x5x300/300. Dziesięć trzystumetrowych kółek na *moim* szybko na przemian z wolnymi;)
Fajnie mi się "lotało" po wczorajszej labie;) 
Forma rośnie:)) Teraz tylko *odpukać w niemalowane* żeby tego nie popsuć, bo jak mówi stare porzekadło biegowe: *lepiej być niedotrenowanym niż przetrenowanym* Doświadczyłem ze dwa razy i jak to się mówi: "najgorszemu wrogowi nie życzę"

Przysłowie:

„Na Świętego Izydora dla bociana pora”

„ Życia nie mierzy się liczbą wziętych oddechów, ale liczbą momentów zapierających dech w piersiach. ” - Maya Angelou

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13