"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 10 lutego 2022

wygibasy...

                    czyli dwie godziny lekcyjne cotygodniowej gimnastyki były wczoraj.
Dzisiaj bieganie po mało uczęszczanych ścieżkach na "Bałyku" z podłożem gruntowym, spadkami terenu i częstymi zwrotami kierunku. Do tego błotko, korzenie i dziur;) Można powiedzieć przełaj lub kros jak Kto woli. Na około trzystu pięćdziesięciometrowym odcinku nad "Pacyfikiem" od strony ogródków działkowych.

Relive 'Krosik'

Rano nie mogłem, więc jak w południe pojawiło się "okienko" nie zastanawiając się wskoczyłem w ciuchy biegowe i hajda kierunek park Lisiniec.
Dziś aura wiosenna he,he... Na termometrze +10 i nieśmiało wyzierające zza chmur słonko:))
Nie miałem pomysłu gdzie pobiec:( Po drodze zaświtała mi w głowie myśl, żeby trochę upodlić się przed jutrzejszym morsowaniem;) Czuję w kościach. Zwłaszcza kolanka, kostki i stopy, lecz mentalnie jest moc;)
Co prawda podobno ma w piątek padać, ale mi to nie przeszkadza, bo w wodzie się nie zmoknie hi,hi...

Przysłowia:

  • „Gdy 10 lutego mróz panuje, jeszcze 40 dni takich zwiastuje”
  • „Na św. Jacenty - łamią się pod lodem pręty”
  • „Scholastyka - mróz utyka, zanim Walenty (14.02) nam zaświęci, obaczymy, mróz kark skręci”

Cytat dnia:

„Naszą ludzką siłą jest świado­mość naszej słabości.” -  Jan Twardowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13