"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 28 stycznia 2022

remis...

                       pomiędzy temperaturami powietrza +2 i wody w "Pacyfiku" +2 stopni Celsjusza. Aura na morsowanie wymagająca, żeby nie powiedzieć trudna. Silny wiatr! Według meteorologów temperatura odczuwalna poniżej zera. Wszędzie chlapa, ciapa:( Lód jeszcze dość gruby. Można wejść po śniegowej brei i wykuć przerębel:) 
Zbierałem się jak "sójka za morze" od rana hi,hi... Cały czas padał deszcz na przemian ze śniegiem i "wiało jakby się ktoś obwiesił" Po obiedzie pojawiło się *okienko pogodowe* więc szybko wyskoczyłem na "Bałtyk". Zrobiłem rundę wokół glinianek. Przetrzymałem w biegu opad  śnieżnego grysiku;) Obejrzałem "wietrzących pachy" w "Adriatyku" i zrobiłem osobiste zanurzenie z resetem w "Pacyfiku" he,he... 
Biegiem tylko sześć kilometrów. Po kilku krokach w butach bagno:( Pośniegowe błoto po kostki, a miejscami i głębsze;) Ale było rewelacyjnie! Cieszę się, że nie odpuściłem dzisiaj, choć takie myśli błąkały mi się po głowie;) Kolejny raz okazało się, że nie warto rezygnować. Trzeba podejmować wyzwania i nigdy się  nie poddawać.
Przysłowia na dziś:
  • „Na Świętego Karola wyjrzy spod śniegu rola”
  • „Urodzaje da rola gdy deszcz leje w Karola”

Cytat dnia

„Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie.” - Mahatma Gandhi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13