"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 3 grudnia 2021

łał...

              pierwszy lód na najmniejszym z lisinieckich zbiorników - "Bałtyku". Kolejne dwa "Adriatyk" i "Pacyfik" są większe, a ten ostatni dodatkowo najgłębszy. Dlatego zamarzają najpóźniej i na wiosnę najdłużej utrzymują pokrywę lodową. 
Końcówka roztrenowania lub początek kilometrażowego pięcia się w górę;)
W tym tygodniu poniedziałek czwórka, środa siódemka i dziś piąteczka. A po niedzieli "ludzie trzymajta mnie" he,he...
Grudzień to z racji świąt specyficzny biegowo miesiąc. Jeśli jednak uda mi się nabiegać dwieście kilometrów to cały rok zamknę w 2500km:) Cel jest! hi,hi... Jak tylko obowiązki rodzinne i przedświąteczne pozwolą powinno się udać;)
Planowałem dzisiaj  drugą z kolei kąpielą w "Pacyfiku" zakończyć tydzień, lecz ból w biodrze chyba nie lubi zimna. Chodziło mi po głowie wejście do wody na zasadzie trudno, albo pomoże, albo całkiem mnie połamie. Jednak perspektywa jutrzejszego spotkania z Wiktorką nie pozwoliła na ryzyko. Dziadek musi być w formie;)

Cytat dnia: „Pracuj mocniej nad sobą niż nad swoją pracą.” -  Jim Rohn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13