"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 14 listopada 2021

roztrenowanie...

                                   to był czas kiedy w listopadzie odwieszałem buty biegowe na kołki. Od kilku lat w tym miesiącu, lub na przełomie z grudniem jedynie ograniczam bieganie. I to też stopniowo. Po czym na normalne obroty też "wchodzę" bez pośpiechu. Całkowita abstynencja mi nie służy:(  Po trzydziestu dniach bez szybszego przebierania nogami czułem się jak kaleka. Pojawiały się różnego rodzaju bóle i dolegliwości. A przede wszystkim mentalnie byłem nie do życia. Dlatego teraz powoli ograniczam ilość treningów oraz kilometraż, by potem  krok po kroku wrócić do normalności.
W minionym tygodniu trzydzieści sześć kilometrów w trzech wyjściach. W tym będzie pewnie poniżej dwudziestu. Za to jak się uda będę chciał częściej popływać w "Pacyfiku" lub "Adriatyku"
Dzisiaj spokojna dwunastka:) Chociaż planowałem dyszkę;)
Najpierw Aleja Brzozowa. Później Lasek Wilka i bialskie pola. Dokładnie, pomalutku he,he...
Cytat dnia:
„Radość jest jak kamień, który wrzucony do wody zatacza coraz większe kręgi.” -  Adalbert Balling

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13