"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 27 czerwca 2021

jak pech...

                          to pech. Wybiegłem przy świecącym słoneczku na niedzielne przedobiednie bieganie. Pociłem się, męczyłem w jego promieniach, choć czasem gdy chmurki się pojawiały myślałem o deszczu. 
Po dziesięciu kilometrach w domu kiedy zdążyłem się przebrać... przylał deszcz! Nie mogło zacząć padać półgodziny wcześniej!! Miałbym kurtynę wodną dla ochłody hi,hi... Ech, a ja tak uwielbiam bieganie w deszczu! Zwłaszcza takim ciepłym;) Temperatura w czasie opadów około dwudziestu stopni plus, czyli byłby rewelacyjny mobilny prysznic na  trasie;) Cóż nie zawsze jest tak jakby się chciało he,he... I tak było super:))

Cytat dnia: 
"Dla uczciwych jest to piekło. Dla cwaniaków raj. Dla głupich głupota. Dla mnie to mój kraj." - Krzysztof Daukszewicz

Na koniec muszę, bo mnie krew zalewa czytając ostanie skandaliczne wypowiedzi żydowskich polityków. Mieszanie się w sprawy naszego Kraju i ciągłe obrażanie Naszej Ojczyzny - Polski oraz nas Polaków musi spotkać się z wyraźną, zdecydowaną reakcją naszego rządu!!! 
Bezczelne, kłamliwe ataki z bezpodstawnymi żądaniami władz izraelskich to polityczny bandytyzm jak powiedział Robert Winnicki poseł Konfederacji. Zaczynam być antysemitą i jestem z tego dumny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13