"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 19 marca 2021

z przebieżkami...

                                             dzisiejsze bieganie:)





Wcześniej szósteczka z małym hakiem po "Bałtyku". "Spóźnione" bieganie, bo dziś było pieczenie domowego chleba;) Tak jak jestem uzależniony od biegania tak samo nałogowo pije zieloną herbatę i jem wyłącznie domowy chleb. 
Zimno! Jeden stopień na plusie, ale przez wiatr temperatura odczuwalna zapewne niższa. Znowu mnie "wygwizdało" he,he...
Bardzo lubię przebieżki i podbiegi:)) Szybko wolno, szybko wolno... I dlatego chyba dwóch wędkarzy moczących kije w "Bałtyku" przyglądało mi się z nie ukrywaną ciekawością;)
W sumie wyszła dyszka. Więcej nie chciałem i tak, bo jutro tak jak za dawnych dobrych lat z Verdim udeptujemy ścieżki za Sanktuarium Krwi Chrystusa:)) 
Kiedyś sobota godzina 6:30 to był stały punkt tygodniowego programu. 
Niestety cotygodniowe sobotnie spotkania biegowe nie przetrwały:( A wielka szkoda, bo były to kapitalne chwile.
Przysłowia:
  • „Jak na świętego Józefa chmurki, to sadź ziemniaki gdzie górki, a jak pogoda, to sadź gdzie woda”

  • „Gdy na święty Józef bociek przybędzie, to już śniegu nie będzie”

  • „Na świętego Józefa pięknie, zima prędko pęknie”

Cytat dnia

„Szczęśliwe życie można zapewnić sobie w dwojaki sposób: przez ograniczenie życzeń lub zwiększenie środków. Jeżeli jesteś mądry, będziesz robił i jedno i drugie.” - Benjamin Franklin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13