"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 4 marca 2021

niezbity...

                         dowód, że zima się kończy i nadchodzi czas na zrzucenie grubszej odzieży, a zaraz potem plażowania. Dzisiaj na "Bałtyku" szybciej przebierało nogami siedem biegaczek i tylko jeden biegacz;) ja he,he... Zrobiłem rundę ścieżka rekreacyjną po czym wyruszyłem na przyległe ulice. Po powrocie do parku Lisiniec jeszcze jedna pętla i powrót. W rezultacie piętnastka z małym hakiem zaliczona:)

Uwielbiam takie spokojne dłuższe bieganie:)) Zwłaszcza, że aura idealna na bieganie. Sześć stopni plus, lekkim wiatr i przebłyski słońca zza chmur. Tym bardziej, że wycelowałem z ubraniem. Koszulka z długim rękawem to był strzał w dziesiątkę. 
Na pierwszym kilometrze wydawało się zbyt chłodno. |Szczególnie pod wiatr, ale potem cieszyłem się, bo gdybym włożył pod spód jeszcze podkoszulek to kisiłbym się w sosie własnym;) Co prawda jedna z dziewczyn była w kurtce.
Fajnie spotkać na trasie sympatyczne przedstawicielki płci pięknej:)) Zwłaszcza gdy biegackie pozdrowienie odwzajemniają czarującym uśmiechem:)

Cytat dnia: "Najmilsze szczęście to takie, które można dzielić" 
- Jacques Delille
 
Przysłowia:
  • „Dzień świętego Kazimierza resztki zimy uśmierza”
  • „Jeżeli na świętego Kazimierza pogoda, to na ziemniaki woda (na wykopki)”
  • „Na świętego Kazimierza pełno już młodego zwierza”

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13