"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 10 marca 2021

dzień mężczyzny...

                                             więc w prezencie siedemnastka he,he.. Połowa dystansu ta poza dobiegiem do Sanktuarium Krwi Chrystusa po wertepach bialskich pól i Lasku Wilka.
Już tylko gdzieniegdzie resztki śniegu, zamarznięte kałuże i błoto. Sucho, piaszczysto chociaż w jednym miejscu, gdy wdepnąłem grząski grunt but od razu obklejony i ciężki:( Na szczęście w resztach śniegu udało mi się wyczyścić i do "cywilizacji" wrócić elegancko.
Niby "w marcu jak garncu" ale widać, że "już bliżej niż dalej". Ptaki śpiewają, słoneczko przygrzewa i tylko w miejscach zacienionych i pod wiatr czuje się lodowaty ziąb,)
Miała być piętnastka, lecz musiałem oblecieć z daleka konnych, aby nie paradować Im pod nosem  hi,hi... Ale co tam "od przybytku głowa nie boli"
Było świetnie! Chociaż znowu przewiało mnie na wylot;) 
Cytat dnia:
"Mężczyzna nigdy nie zrozumie kobiety, a kobieta nigdy nie zrozumie mężczyzny i to jest właśnie ta rzecz, której kobiety i mężczyźni nigdy nie zrozumieją." - Pease Allan
 
Przysłowia:
  • „Gdy mróz w marcu dnia dziesiątego, jeszcze czterdzieści dni mrozu takiego”
  • „Męczennicy, gdy mróz noszą, czterdzieści dni mrozu głoszą”
  • „Męczennicy jeśli psocą, będzie dżdżysto Wielką Nocą, a gdy kropla dżdżu nie spadnie, przez sześć niedziel będzie ładnie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13