"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 23 września 2020

wczoraj...

                    cotygodniowa gimnastyka i jedenastokilometrowy marsz na dwa razy;) Dziś trzy kilometry spaceru z rana, a po południu ćwiczenia w Crossficie. Godzina zajęć mija bardzo szybko, więc żeby "dojeść" powrót "z buta" he,he... Piąteczka spokojnego biegu na wyciszenie;)
Bardzo się cieszę i dziękuje Kubie, że namówił mnie na te zajęcia w dodatku za frico:)) Jest możliwość skorzystania ze sprzętu na siłowni, poznania nowych jak dla mnie elementów treningu i zapoznania się z prawidłowa techniką ćwiczeń. Dodatkowym plus to co dwa tygodnie zastępstwo prowadzącego. Kiedy łączymy pożyteczne z przyjemnym, bo trenuje nas niezwykle urodziwa i sympatyczna Agnieszka:))
Jeszcze dwa tygodnie temu wracałem z siłki za widoku, a dzisiaj ciemna noc:( jak mnie jest szkoda lata...
W kalendarzu świat nietypowych Dzień Spadającego Liścia jak na drugi dzień jesieni przystało;)

Przysłowie na dziś:
„Skoro wrzesień, to już jesień, ale jabłek pełna kieszeń”
 
Cytat dnia:
„Na­leży odróżniać ludzi zdol­nych od ludzi zdol­nych do wszystkiego.” Tadeusz Gicgier

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13