"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 20 sierpnia 2020

"W osiemdziesiąt...

                                   dni do dookoła świata" autorstwa Juliusza Verne. Ja w w tym samym czasie, a dokładnie w osiemdziesiąt jeden  dni zakończyłem naszą rywalizacje *1000 km na nogach w trzy miesiące* Do końca konkursu jeszcze jedenaście dni, więc pewnie do tych 1005km coś jeszcze dorzucę;) Fajna zabawa:) Zwłaszcza, że imprez biegowych brak:( Dla niektórych dodatkowa motywacja, motywacja, a dla innych kolejne wyzwanie. Dla mnie zabawa, bo rywalizacje z endomondo to żadne wielkie halo. Zwłaszcza jak popatrzy się na *Asfaltowego Chłopaka* Który biega kosmiczne dystanse. Nie tak dawno pokonał 5000km w 60 dni i nocy. No, ale wiadomo każdy z nas ma swój Mont Everest;) 
Dziś "Bałtyk" w duchowej łączności z wnusią Wiktorką, Która plażuje nad... Bałtykiem:)
https://www.relive.cc/view/vxOQnYd3GM6
Dobieg naokoło;) Dwie pętle dookoła "Adriatyku" i "Bałtyku" po czym powrót też wcale nie najkrótsza drogą he,he... Dziesięć tysięcy metrów i gdyby przyjąć, że za każde sto metrów jedna endorfina to "przyjąłem setkę dla kurażu" hi,hi...
Pomalutku w blasku słońca, coby zdążyć przed zapowiadanymi upałami nawet do trzydziestu stopni w cieniu podobno:(

Cytat dnia:
„Stopniowo, w miarę upływu czasu, odkrywamy w samym sobie coraz trudniejszego przeciwnika.” Ryszard Kapuściński 
 
Z nietypowych świąt dwa dzisiejsze pasują do siebie jak ulał;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13