"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 6 lipca 2020

przyspałem...

                             dzisiaj:( Obudziłem się o piątej. Przymknąłem oko  na chwilę i na zegarku już szósta;) Godzina robi różnice, bo słońce z każdą chwilą mocniej przygrzewa. Przed wyjściem termometr wskazywał +19, a jak wróciłem ponad dwadzieścia. Miałem chęć na przebieżki, lecz po siedmiu kilometrach ociekałem potem jakbym wyszedł z wody w ciuchach;) 
Zrobiłem 11km na głodniaka. Jak nigdy pod koniec burczało mi w brzuchu he,he... A po wolnej niedzieli głód biegania też dawał się we znaki, bo chwilami ścigałem się z własnym cieniem;) 
Endo w stanie agonii:( Relive podąża za nim. Nie chce automatycznie wgrywać treningów z endomondo, a dziś jeszcze ucięło ostatni kilometr:( 
https://www.relive.cc/view/vQvxV4BdE96
Gadżety maja to do siebie, że przestają działać, albo prędzej, czy później się znudzą. Jedynie bieganie jest ponad tym wszystkim. Zawsze jest super! Jeśli tylko można szybciej przebierać nogami to już jest fajnie:))
"Akumulatory naładowane". Endorfiny zwane hormonami szczęścia kipią;)

Dzisiaj w kalendarzu świat nietypowych Światowy dzień Pocałunku:)
Cytat dnia: "Jeśli wszystko wydaje się przeciw tobie, to pamiętaj, że samolot startuje pod wiatr, a nie z wiatrem" - Henry Ford

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13