"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 4 lipca 2020

godzina...

                    piąta minut trzydzieści. Pobudka nie zagrała, ale sam się obudziłem. Wcześniej jeszcze po czwartej, ale pomyślałem jak teraz wyjdę to powiedzą sąsiedzi już naprawdę zwariował he,he...
Nieco chłodniej (+15) za to słonecznie, bez cienia mgły;) I o to chodzi, żeby nie skwierczeć jak skwarek na patelni. 
https://www.relive.cc/view/vYvrDXr7Nx6
Tydzień po "orce" regeneracyjny. Z dzisiejszą dyszką w czterech wyjściach czterdzieści dwa kilometry. 
Na stałej przydomowej trasie, więc można powiedzieć tuptanie z zamkniętymi oczami.
Na luzie, spokojnie, bo w myśl zasady najpierw bieganie potem śniadanie;) Prawdę mówiąc nie całkiem na czczo. Przed wyjściem wychyliłem jak zawsze szklankę przegotowanej wody z łyżeczką miodu i dwoma łyżeczkami pyłku kwiatowego:) 
Wczoraj mglisto, a dzisiaj z racji ochłodzenia parowanie wody nad zbiornikami. Chodziło mi po głowie pływanie w "Adriatyku" lub "Pacyfiku" hi,hi... Niestety plany na sobotę były dość napięte od samego rana:(
Po niedzieli jak się uda postaram się włączyć do planu letnie morsowanie;) 
Kapitalnie biega mi się wcześnie rano. Nie mam problemu z budzeniem się, wstaniem z wyrka, bo za oknem widno i przez otwarte okno ptaszki ćwierkają jak oszalałe.
Dlatego uwielbiam długie dni:)) Całkiem inaczej funkcjonuję niż w okresie jesienno - zimowym. Cóż szkoda tylko, że już dnia ubywa:(  
Póki co mam zamiar korzystać z dobrodziejstwa natury:)) 
Jutro czerwona kartka w kalendarzu i jak to dawniej się mówiło mięso na obiad;) Wolne! A od poniedziałku lecę dalej:))  

Cytat dnia: 
„Marze­nia zwyk­le się spełniają, ale nie tak i nie wte­dy, kiedy te­go pragniemy.” Maria Dąbrowska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13