"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 25 lipca 2020

niestety...

                        dzień już coraz krótszy:( wcześniej robi się ciemno i jak mówi stare polskie przysłowie: "od Hanki zimne wieczory i ranki"
Nie przeszkadza mi chłód, zimno, mróz, deszcze, śnieg, zawieje, ale krótki dzień i brak światła słonecznego tak. 
Dzisiaj wybiegłem po dwudziestej i po dyszce wracałem już po zmroku.
Specjalnie zwlekałem z wyjściem, żeby ta "żarówa" na niebie przestała prażyć;) A i tak temperatura +25 to jak dla mnie na bieganie ciut za wysoka. Cóż jest lato ma być ciepło, będzie zima niech będzie mroźno, ze śniegiem i lodem. Coby morsowanie było prawdziwe:) Już mi się marzy he,he... Fakt czasami jak zbyt bardzo przypieka słoneczko to w myślach wspominam dla ochłody kąpiele w przerębli;)
Dzisiejsze bieganie było specyficzne, bo duchem byłem z biegowymi Przyjaciółmi z Tarnobrzega, Rzeszowa i Stalowej Woli, Którzy pielgrzymują z "buta" biegnąc na Jasną Górę. W poniedziałek jak co roku zamierzam powitać Ich na rogatkach miasta i wspólnie przebiec z Nimi ostanie dziesięć kilometrów.
Bardzo się się cieszę na TO spotkanie:)) TO krótkie moje pielgrzymowanie z Tymi fantastycznymi Ludźmi jest dla mnie bardzo ważne. Emanuje od Nich niesamowita energia, wiara,  radość i autentyczna moc którą czerpią modląc się przed Cudownym Obrazem Matki Bożej - Królowej Polski. 
Nam "tubylcom" niestety Ikona Pani Jasnogórskiej przykro powiedzieć spowszechniała:( Ale są ludzie w Polsce, Którzy marzą, aby stanąć u Tronu Przenajświętszej Maryi Panny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13