"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 24 lipca 2020

fantastycznie!...

                                 wyszedłem i zaczęło padać:)) Przy dwudziestu trzech stopniach plus deszcz to świetne odświeżanie w czasie biegu:) 
Po całodziennym upale zwlekałem z wyjściem na wieczór, lecz nie przypuszczałem, że dane mi będzie kapitalne ciapanie po kałużach he,he... Co prawda po kilometrze postraszyło mnie mruczenie burzy, lecz zaraz po dwóch wyszło słońce. Deszcz pada, świeci słońce pomyślałem powinna być tęcza. 
Mówisz i masz! Spoglądam z parkingu jasnogórskiego w kierunku klasztoru, a tam cudownie rozpięty kolorowy łuk na obłokach. Prawdziwa Boska Tęcza, a nie nachalnie promowana fałszywa. 
https://www.relive.cc/view/vNOPPNMpB2O
Jak nigdy barwny łuk wisiał na niebie tak długo jak długo kręciłem swoje pętelki. Dawno już nie było tak rewelacyjnie. 
Dobrze, że na parkingu jest w miarę równy asfalt, bo biegając z zadartą do góry głową mógłbym zaliczyć pad;)
Dziesiona była niesamowita!!!  Dobrze, że deszcz przepłoszył ludzi, bo tuptałem i gęba mi się cieszyła, więc powiedzieliby znowu wariat;)


„Za 20 lat będziesz bardziej rozczarowany rzeczami, których nie zrobiłeś niż tymi, które zrobiłeś źle,” Mark Twain
Dzisiaj święto. Wg kalendarza świat nietypowych Dzień Policjanta. Dzień Pszczółki Mai i Międzynarodowy Dzień Miłości Wirtualnej;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13