"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 26 czerwca 2020

Orka cz.5

                                26.06 - jak zwykle najpierw wczorajszy zachód;)
Z rana podreptałem dwa kilometry na wschód. Potem jeszcze raz krócej, bo pomyślałem nie biegałem ani razu po zachodniej stronie od kanału portowego?
Po szóstce tradycyjna kąpiel  w Bałtyku i hajda z plaży  na nabrzeże. Zanim dobiegłem kładka przez kanał była prawie "przerzucona" Poleciałem na drugą  stronę i udeptałem nieco piachu na tej mniej uczęszczanej części Ustki.
W sumie wyszła fajna  ósemka po prawej i lewej stronie wejścia do portu:)
Po śniadaniu plażowanie, opalanie, pływanie:))
To już  ostatnie podrygi:( jutro wyjazd do domu. 
Oczywiście raniutko krótki  bieg tak jak co dzień  w tym tygodniu na bosaka:) Pożegnalna kąpiel w morzu i spacer "farmera" z walizą he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13