"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 2 marca 2020

poniedziałek...

                                 jeszcze nie Lany, ale ulany od samego rana;) Temperatura otoczenia cztery kreski powyżej zera. 
Najpierw z przyzwyczajenia zlustrowałem "Bałtyk" i poleciałem na Bialską. Aleja Brzozowa zapłakana. I tylko murawa w miejscu gdzie przebiega rurociąg soczyście zielona;) Już niedługo jak zaczną się zielenić brzozy będzie tam niezwykle urokliwie. 
Po asfalcie w Lasek Wilka i bialskie pola, a tam błocko "po pachy". Miejscami ślisko, grząsko...
Ciuchy namoknięte deszczem, buty ciężkie oblepione błotem.
W dodatku na otwartej przestrzeni ten dokuczliwy wiatr:( 
Cóż nikt nie powiedział, że będzie lekko;) Życie nie je bajka, życie je bitwa;)
Na koniec obiegłem jeszcze Jasną Górę od frontu, żeby naciągnąć kilometraż;)
Zrobiłem siedemnaście kilometrów z małym hakiem i dziś nie napotkałem ani jednego biegacza.
Wystraszyli się deszczu? A przecież powiadają, że biegacze maja coś z dzieci, bo jak One kiedy są brudni i przemoczeni to szczęśliwi:)) Fajnie było! Endorfiny buzują i nawet przez krople deszczu zawirusowany świat wydaje się lepszy:)
https://www.relive.cc/view/vxOQAdLZ1MO
Przysłowia:

„Czasem i w marcu, zetnie wodę w garncu”
„Nie ma w marcu wody, nie ma w kwietniu trawy”
„W marcu mgły, powódź za sto dni”

Cytat dnia

„Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami.” Jonathan Davis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13